1 Kasım 2010 Pazartesi

Ne varmış benim makyaj cantamda?

Makyaj cantam.



Maybelline Fondöten Affinitone 03 Ligft Sand Beige --Cok sık fondöten kullanan bir insan degilim.Ara ara kullandıgım bu urunden de gayet memnunum.

Maybelline Kompakt Pudra-  24--Bu pudrayı iki senedir kullanıyorum.Cok cabuk parlayan bir surata sahibim bu yüzden elimden hic dusmez.

Barbara Bort Göz Altı Kapatıcısı Cover Cream --Bir aydır kullanıyorum. Gayet basarılı.


Maybelline -Maskara:Sonunda kipriklerimi yapıştırmayan bir maskara.

Maybelline -Allık: yüzümde bas bas bagırmıyor ben allıgım diye.Gayet seker pembesi bir allıktır kendisi.(Cok sevmisim azıcık kalmıs:)

Verita Rujlar: Kendileri hediye geldi.Koyu pembe olanını anca nivea lip care ile kullanabiliyorum.birlikte kullanınca guzel bir renk ortaya cıkıyor. Ama  tek basına kuru bir ruj.
Makyaj cantamın dibine geldikSon olaraak bir kac toka ve vazgecilmezim ,"diş ipim".

Sizde  kullanıdıgınız ve memnun kaldıgınız ürünler hakkında bana  mail gönderebilirsiniz.

Hiç yorum yok: