2 Kasım 2010 Salı

Nivea güzellikleri

                                    
Kullanıp memnun kaldığım "nivea" ürünlerinden bahsetmek istedim.Soldan sağa sıralarsam;
  1. Yumuşatıcı Tonik-Sabah yüzümü yıkadıktan hemen sonra sürüyorum.Kokusu mis mis.Etkisi gibi.
  2. Stay Clear Arındırıcı Tonik:Bunu hemen yanında bulunan Clean Deeper ürününü kullandıktan sonra kullanıyorum.Kokusuna bayıldım!
  3. Clean Deeper - Günlük derinlemesine temizleme ve peeling jeli:Her gün degilde haftada iki kez kullanıyorum.İki ürünü bir arada kullanınca cildimin nefes aldığını hissedebiliyorum.
  4. Nivea roll on'lar:Geçen yıl Adidas Control kullanmıştım.Öyle beyaz lekeler bırakmıyor ve kokusuda etkiliydi.Bittiğinde anneme bundan almasını söylemiştim .O da bulamayınca bunlardan almıştı.İyi ki de almış.5 aydır kullanıyorum Pearl Beauty'i.Ne denir gayet başarılı bir ürün.

Hiç yorum yok: