9 Kasım 2010 Salı

Vücut Losyonları-Nemlendiriciler


























Bu güzelliklerin hepsi Almanya'daki teyzemden hediye.Sağ olsun her gelmesinde elleri kolları dolu dolu geliyor.
Parfümler ,kremler,kıyafetler bir sürü kozmetikler....


Soldan sağa sıralarsak,

  • Loreal Nutri Soft: Cildi kuru olanlar için çok ideal.Ki benim için de öyle.
  • Garnier Body Cocoon: Bugüne kadar bir kez kullandım.Öyle çok yağlı bir losyon değil.Etkisi da gayet iyi.
  • Bebe Young Care :Adı gibi bebeksi bir kokusu var.Kokusuna hastayım.Teyzem bir keresinde roll on u da getirmişti.Mis gibi kokuyordu mis.Kokulara daldım etkisini yazmadan geçmek olmaz.Gerçekten kadife gibi yapıyor cildi .Bitmemesi için azar azar kullanıyorum.
  • Evidence:Bunu parfümünü bitirmemek için bir kere pıslatıyordum.Cok cimri kullandım ama o bir tane pıs bile kafiydi.Muhtesem kokusu beni mest etmişti.Ama bitti :( .Elimde losyonu kaldı sadece
Evet siz hangi vücut losyonunu kullanıyorsunuz bakalım?

Hiç yorum yok: